zondag 2 juni 2013

Guadalest enz.



Woensdag 29 mei 2013
Vandaag gaan we met Wim en Hermi bij de Chinees eten. Voor €5,- een springroll; babipangang en koffie of ijs. Daar word je niet arm van. Eens kijken of ik dit op internet kan krijgen.
De dame vermaakte ons met haar zang

En hier zijn de foto’s
Het wordt afgezaagd: Stralend, zonnig weer.
De wind komt opzetten en die is helaas koud. We besluiten
daarom  de auto te pakken en naar Quadalest te rijden. Dat
was een goed idee.  



Het is nu zondag en weer is het stralend weer
 Omdat er bij Ciudad Patricia geen stroom uit het stopcontact is gekomen en er op geen enkele stopcontact   stroom blijkt te staan zijn we uitgeweken naar een internetcafe in Benidorm waar Luurd in gesprek is met een Schotse dame.
Een gedeelte van het antwoord van Riet zend ik hierbij.
Ja, ik kende Ingrid goed. Sinds wij in Amstelveen wonen gingen wij veel  naar de wedstrijden van Martinus . Dat was later het nederlands team En Ik word altijd uitgenodigd als oud international en wij gingen ook wel eens naar die wedstrijden als het interessant was.
Zodoende ken ik die meiden. Maar juist met Ingrid had ik de klick. Heb met haar en haar moeder een keer gegeten. En ik kwam haar bij A.H. hier
wel eens tegen.
Het ned.damesteam trainde hier vlak bij in de Emergohal en tussen de middag zag ik haar dan wel in het winkelcentrum
We zijn er allemaal zo kapot van nu we bovendien weten hoe ze aan hun einde zijn gekomen.

Hier in Amstelveen, waar martinus zoveel aan Lodewijk te danken had en Ingrid ook zo bekend is in dit volleybalminded plaatsje is
is het, en waar niet, het gesprek van de dag.Ingrid is trouwens over de hele wereld bekend als topspeelster
Ik ben persoonlijk helemaal geblokkeerd geweest. Ik probeer de knop nu wat terug te draaien, maar er wordt heel wat gehuild.
Maar het leven gaat verder. Ik word net opgebeld over een website : www.denieuwepers.com
Het artikel is van Geert Hahn: Ons is ontzet.
Ik heb het zojuist gelezen. Een indrukwekkend stuk. Hij heeft helemaal gelijk. Die gruwelijkheden hadden niet zo naar buiten mogen komen.
Ik hoor ook net dat de dochters en de ex zo lang de d.n.a. niet vrijgegeven is geen herdenkingen willen.
Kijk maar op de genoemde site.


Tot een volgende keer.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten